Każdy chyba zna Kronikę Anonima, zwanego Galem. Dzieci stykają się z nią w szkołach, a uczeni do dziś nie mogą rozgryźć, kim był jej autor, i gubią się w domysłach. Gdyby tylko zadbał o swoją identyfikację wizualną...
KIM JESTEM...
Nie ma branży, dla której IDENTYFIKACJA WIZUALNA marki nie miałaby znaczenia. Warto jest więc poświęcić jej ciut więcej uwagi i postarać się, aby była tworem wyjątkowym. To w końcu "twarz" naszej firmy. Jeśli logo jest oryginalne i odważne, istnieje duża szansa, że taka będzie identyfikacja danej marki. Jeśli nie, będzie to kolejna nudna realizacja.
CZŁOWIEK, KTÓREGO NIE BYŁO...
Firma bez identyfikacji wizualnej jest jak człowiek bez twarzy - nikt jej nie zna i z niczym mu się nie kojarzy. Smutne, ale prawdziwe. Zatem właśnie od tego powinieneś zacząć tworzenie swojego przedsiębiorstwa. Inaczej będziesz niczym pisarz, tworzący powieść bez bohaterów.