ROZCZAROWANIA Z DZIECIŃSTWA... Kto nie przeżył tego rozczarowania, gdy mimo wysłanego do św. Mikołaja listu z precyzyjnymi wskazówkami, co chce dostać na święta, pod choinką znajdował coś zupełnie innego niż wymarzony prezent? Chyba każdy może odnaleźć w pamięci taki moment. Komunikacja z ważnymi ludźmi niejednokrotnie przebiega właśnie w taki sposób. Jednostki często są ignorowane. Gdyby jednak pisać listy do Mikołaja na papierze firmowym...
POWAGA I AUTORYTET... Firmowa papeteria jest jednym z elementów wizerunku przedsiębiorstwa (uspójnia go, nawiązując do innych składowych wizerunku) i nadaje wszelkiej wychodzącej z niego korespondencji powagę, za którą stoi autorytet całej firmy. Wzmacnia też wiarygodność treści, zawartej na takim papierze. Jest to idealne rozwiązanie dla oficjalnej komunikacji firmowej.
Jeżeli zainteresowała Cię idea posiadania firmowej papeterii, z chęcią zaprojektujemy ją dla Ciebie. Skontaktuj się z nami w tej sprawie.