Fotografia reklamowa
CZEGOŚ TU BRAKUJE...
Strona internetowa bez zdjęć jest niekompletna – jak twarz bez oczu. Można na nią patrzeć, ale zawsze czegoś brakuje. Jest pusta. Brak obrazów powoduje, że odbiorca czuje się niedoinformowany, jakby musiał działać po omacku. To samo dotyczy również innych materiałów reklamowych - uleotek, folderów, katalogów, plakatów, bannerów itd.
SPRAW, BY TO POCZULI...
Obraz działa szybciej i często mocniej niż słowo, dlatego zawsze trzeba pamiętać o wzmacnianiu przekazu za pomocą tego kanału. Jeśli sprzedajesz żywność, to zdjęcia na Twojej stronie www powinny sprawiać, że potencjalny klient poczuje głód. Jeśli handlujesz samochodami, niech ludzie odwiedzający Twoją witrynę zobaczą się oczami wyobraźni za kierownicą najnowszego modelu w Twojej ofercie. Możesz to osiągnąć dbając o wizualny aspekt strony internetowej.
CZĘŚĆ WIZERUNKU...
Czy na stronie internetowej można umieścić dowolne zdjęcie? Oczywiście, że tak, o ile nie przejmujesz się tym, co klienci o Tobie pomyślą. To tak samo, jakbyś pytał, czy możesz się ubrać w dowolne łachmany – nikt Ci nie zabroni, ale chyba nie chcesz wywoływać zniechęcenia, prawda? Skoro dbasz o to, w co jesteś ubrany, z nie mniejszą starannością powinieneś wybierać zdjęcia na stronę www Twojej firmy – pamiętaj, że to część Twojego wizerunku, tak samo jak garnitur, buty i samochód służbowy.