Logo jest dla firmy nie tylko elementem tożsamości, ale przypomina też trochę narzędzie. Jak w przypadku każdego narzędzia, trzeba umieć się nim posługiwać. Wyobraź sobie, że masz młotek, ale nie wiesz, jak go użyć. Możesz próbować wkręcić nim śrubkę, albo wymienić uszczelkę w kranie, ale raczej Ci się nie uda. Nawet jeśli wiesz, do czego służy, musisz umieć go wykorzystać. Inaczej nie wbijesz gwoździa, za to nabawisz się potłuczeń palców.
DLA DOBRA WIZERUNKU...
Tak samo jest z logo – niewłaściwe tło, zły dobór wielkości lub umieszczenie go w niefortunnym miejscu na materiałach reklamowych może wyrządzić więcej szkód niż przyniesie korzyści. Dlatego potrzebny jest przewodnik, którego wskazówek należy przestrzegać dla dobra firmy i jej wizerunku. Pamiętaj – właściwie wykorzystywane logo jest podstawą rozpoznawalności przedsiębiorstwa czy marki.