OPRACOWANIE i PROJEKT LOGO
Opis produktu
PRZYCHODZI BABA DO LEKARZA...
Słyszałeś kiedyś powiedzenie „mała rzecz, a cieszy”? Abstrahując od wielu innych przypadków, w których jest ono prawdziwe, skupmy się na logo. Jest ono dla firmy tym, czym dziwaczne schorzenie dla baby w dowcipie z serii „przychodzi baba do lekarza”. Bez niego nie ma dowcipu. Jeśli więc zakładasz firmę, powinieneś jak najszybciej zadbać o logo – bez niego firmy nie ma w pamięci klientów.
A LEKARZA NIE MA...
No dobrze, masz już logo i co dalej? Oczywiście musisz zbudować na nim całą identyfikację wizualną Twojej firmy. Od tej pory wszystkie materiały reklamowe muszą być spójne, żeby zachować spójność wizerunku przedsiębiorstwa. Wyobraź sobie kawał o babie przychodzącej do lekarza bez lekarza. Nie miałoby to sensu. Tak samo jak materiały firmowe bez logo firmy.