EWOLUCJA...
Handel obwoźny – znany od lat, przez jednych lubiany i wspominany z sentymentem, przez innych wyśmiewany jako relikt przeszłości. Jeżdżące po ulicach miast kramy to dziś już historia. Handel obwoźny zastąpiła reklama mobilna, odwołująca się do tej samej zasady – po co czekać na klienta, skoro można wyjść do niego?
MOBILNE KORZYŚCI...
Zaletą reklamy mobilnej jest możliwość dotarcia do dużej liczby odbiorców stosunkowo niskim kosztem. Rozmiary banerów na przyczepach są na tyle duże, że nikt nie będzie miał problemów z odczytaniem zawartych na nich informacji. Dodatkowym atutem jest możliwość wyboru trasy tak, by reklama dotarła do pożądanej przez nas grupy docelowej (w przypadku stacjonarnych billboardów jest to niemożliwe). W reklamie mobilnej można także łączyć wpływ elementów wizualnych z dźwiękiem (samochody ciągnące przyczepy reklamowe często wyposażane są w megafony).
Projekt graficzny reklamy mobilnej wykonujemy zgodnie z życzeniami klienta. Istnieje możliwość wskazania przez klienta trasy przejazdu.
Wymiary przyczepy/baneru to 500x245 cm.