Jednym z pierwszych zagadnień kojarzących się z reklamą SEM jest kampania Google Ads. I słusznie. Jest bezkonkurencyjna jeśli chodzi o zasięg, ponieważ powiązana z liderem wśród przeglądarek internetowych. Google Ads umożliwia prowadzenie e-marketingowych kampanii w postaci materiałów tekstowych, graficznych oraz video. W porównaniu z pozycjonowaniem, szybciej przynosi widoczne efekty, ponieważ można ją uruchomić w dowolnej chwili, dzięki czemu widoczność Twojej strony od razu wzrasta.
Istnieje kilka rodzajów kampanii Google Ads, dlatego możesz wybrać tę, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom, m.in.:
Kampania w wyszukiwarce
Twoja reklama może pojawić się nad wynikami wyszukiwania w Google. Reklamy wyświetlane są w oparciu o wybrane słowa kluczowe, dlatego nie musisz się martwić, że kampania wyświetli się osobom potencjalnie niezainteresowanym. Reklamy te pojawiają się na pierwszej stronie wyników nawet w dniu startu kampanii.
Kampania remarketingowa
Chcesz aby klienci wrócili na Twoją stronę ponownie? Ten rodzaj kampanii to strzał w dziesiątkę! Reklama Twoich produktów/usług wyświetli się klientowi podczas przeglądania popularnych portali. Taki mechanizm ułatwi powrót na Twoją stronę niezdecydowanym klientom, którzy obejrzeli coś, ale nie sfinalizowali zakupu.
Przygotujemy taką kampanię dla Ciebie. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
Zapytania i kalkulacje ofertowe:
Oferty współpracy:
Oferty pracy:
Pozostałe sprawy: