Ulotki reklamowe są wciąż jedną z najbardziej popularnych metod reklamy. Mimo wielu nowych trendów, jakie pojawiają sie w świecie reklamy, te sprawdzone i tradycyjne sposoby są wciąż obecne i skuteczne. Ulotka dociera do klientów mimowolnie, informuje o Twojej marce i w swoim czasie wiedzie odbiorców do skorzystania z usługi przez rzeczywistego już wtedy klienta. Ważnym elementem świadczącym o sukcesie reklamy za pomocą druków jest projekt ulotki. Im ciekawsza, pod względem graficznym, tym większe prawdopodobieństwo, że klient zapozna się z jej treścią. Dobrze skomponowana ulotka łączy w sobie właściwie sformułowany tekst, fajną grafika na dobrej jakości papier. Bez wątpienia powinna się też wyróżniać. Na indywidualny charakter wydruku składa się kilka parametrów, które możesz zaprojektowac wedle swoich potrzeb i możliwości finansowych. Jednym z tych parametrów jest właśnie papier, na jakim zostanie umieszczona grafika i tekst.
Technologie druku rozwijają się w bardzo szybkim tempie, ale wydrukowana na słabej jakości papierze grafika może nie spełnić Twoich oczekiwań. Ulotki często trafiają z ręki do ręki, więc odpowiedni dobór papieru, jest w tej sytuacji bardzo istotny. Jego trwałość i jakość zostanie doceniona przez klienta a grafika i tekst będzie prezentować się doskonale. Zrób dobre pierwsze wrażenie, nie tylko wzrokowe, ale i dotykowe, wybierając dobrej jakości papier. Tylko na papierze o wysokiej gramaturze,, czyli odpowiednio usztywnionym możesz wykorzystać dodatkowe opcje uszlachetniające ulotkę. Uszlachetnienia, jakie możesz zastosować, wybierając projekt ulotki dodatkowo podniosą renomę twojego biznesu. Masz do wyboru wiele możliwości,by dodać swej ulotce szyku. Kolorowe folie, złocenia, srebrzenia, folia z efektem aksamitnego filmu tzw. soft skin czy hot stamping to tylko niektóre z opcji. Dysponujemy szeroką wiedzą na temat papieru do wydruków reklamowych i chętnie doradzimy Ci odpowiedni produkt, który spełni twoje wymogania i oczekiwania. Współpracujemy z renomowanymi drukarniami, co dodatkowo gwarantuje najwyższy standard wydruku.
Kolejnym ważnym parametrem, który decyduje o indywidualnym charakterze Twojej ulotki, jest rozmiar. Ulotki powinny być poręczne, nie mogą być za duże ani za małe. Należy oczywiście wziąć pod uwagę ich przeznaczenie oraz grupę docelową. Do wyboru mamy zazwyczaj ulotki dwustronne A4, A5,A6 lub ulotki DL. Możliwości jest wiele, ogranicza nas jedynie Twoja inwencja twórcza. Gdy chcemy dokładnie i wyczerpująco przedstawić się klientowi z pomocy przychodzą nam ulotki składane. Dzięki nim mamy dużo większą powierzchnię do zagospodarowania. Ulotki mogą składać się na wiele różnych sposobów, jednocześnie są ciekawsze a wręcz intrygujące klienta. W naszej ofercie mamy 4 pakiety, w ramach których zawarte są parametry ulotek dostosowane do różnych potrzeb klientów.