Opis produktu
Każda reklama staje się nieskuteczna niczym trafienie kulą w płot, jeśli nie zostanie uprzednio dostosowana do konkretnego odbiorcy. Pierwszym krokiem jest więc odpowiednia segmentacja rynku i wybranie tzw. targetu, drugim (już po stworzeniu tekstów) - pozycjonowanie (w przypadku np. billboardów polega ono na wyborze najlepszego miejsca, natomiast w Internecie - na optymalizacji tekstów i stron internetowych za pomocą ustalania odpowiednich słów kluczowych).
Cennik:
- optymalizacja witryn internetowych klientów (przez dodawanie słów kluczowych) w celu uzyskania lepszej pozycji w wyszukiwarkach - od 40 zł netto za kategorię/podkategorię (w zależności od tematyki strony)
- pisanie od podstaw tekstów do pozycjonowania stron (pre-sell pages) - od 15 zł netto za 1000 znaków (w zależności od frazy kluczowej)
Jeśli zainteresowała Cię ta usługa i chesz wiedzieć, co obejmuje nasza oferta w tym zakresie lub chciałbyś poznać ewentualny przybliżony termin realizacji, wypełnij poniższy formularz kontaktowy.