„Wyobraźnia będzie drzewem, rodzącym pomysły, a klawiatura winna stanowić jego rękę, sięgającą po owoce owego drzewa” - tak można by scharakteryzować idealnego kandydata na copywritera – redaktora, zajmującego się pisaniem dowolnych tekstów, zwłaszcza zaś reklamowych, człowieka o dużej wiedzy, wnoszącego świeże spojrzenie na dany temat.
ELEGANCJA I WIARYGODNOSĆ...
Promocja firmy i budowanie jej wizerunku nie ogranicza się do zadbania o mocne logo, dobrą nazwę i zróżnicowane materiały reklamowe. Potrzebna jest również szczególna dbałość o aspekt językowy wszelkich elementów składających się na tożsamość firmy. Spraw, by były one eleganckie i miały wyraźnie wyczuwalne walory estetyczne. Zapewne nawet o tym nie wiedziałeś, ale odpowiednie posługiwanie się językiem w ogromnym stopniu wpływa na wiarygodność. Jeśli gubisz się w lesie słów, a pisanie jest dla Ciebie wręcz bolesnym przeżyciem, powinieneś pozostawić tę czynność specjalistom.
SKUTECZNA BROŃ...
Strona internetowa i wszelkie materiały informacyjne oraz reklamowe mogą być zwykłymi, szaroburymi dodatkami do Twojej działalności lub porywającymi lekturami, przykuwającymi uwagę potencjalnych klientów. Sam podejmij decyzję, która możliwość jest najlepsza dla Twego przedsiębiorstwa. Pamiętaj tylko, że słowo jest silniejsze niż oręż. Wystarczy sięgnąć po jego potęgę...
USŁUGI, KTÓRE OFERUJEMY W RAMACH COPYWRITINGU 1) Na życzenie klienta tworzymy dowolne teksty, między innymi: - hasła reklamowe, - artykuły informacyjne, - artykuły reklamowe (w tym także artykuły sponsorowane do pism), - treści stron internetowych, - backgroundery (opisujące firmę, jej historię, osiągnięcia, cele), - teksty przedstawiające wizję i misję firmy, - szablony newsletter-ów, wiadomości e-mail, sms, gg, - oferty handlowe, - blogi firmowe/reklamowe, - artykuły pozycjonujące strony internetowe (presell pages), - teksty do folderów, broszur, ulotek reklamowych/informacyjnych, - teksty użytkowe (listy gratulacyjne, zaproszenia, listy kondolencyjne), - informacje prasowe, - teksty popularnonaukowe, - teksty fabularyzowane (np. opowiadania). 2) Ponadto przeredagowujemy teksty już istniejące oraz zajmujemy się namingiem (tworzeniem nazw firm i produktów).